Álmatlanság


Helyszín: háziorvosi ügyelet
Időpont: 20... év ........ hónap ... nap, hajnali 3 óra környéke(!)
A betegek egész nap jöttek, mint az oroszok, vagy a bogarak (talán a fényre, nem tudom), de megállíthatatlanul hömpölyögtek. Aztán mikor sikerült lekapcsolnom a váróban a fénycsöveket utána nem jöttek. (Ez is a fény mellet szól). Vártam fél órát, de sehol senki. Elfogytak volna? Megcsillant némi halovány reménysugár, hogy egy picit végre tudunk pihenni. Beállítottam reggel 7-re ébresztést, ledőltem az ágyba. Mire a fejem a párnára ért már GCS 1-1-1 voltam (hozzá nem értők kedvéért "full eszméletlen"). Talán fél órát ha aludtam, hosszas csengetésre riadtam fel. Aztán még egy és még egy hosszú csengetés. Félálomban kitántorogtam a bejárati ajtóhoz, gondoltam itt minimum valami "félhóttat" hoztak azért a nagy izgalom és a türelmetlen csengetés. Nem nyert. Az ajtóban egy 50 év körüli pasas állt.
- Jó reggelt, mi a baj?
- Nem tudok aludni.
- Tessék?
- Nem tudok aludni.
- De MI A BAJ????
- Nem tudok aludni.
- No akkor jöjjön be, majd kitalálunk valamit.
Pasas be a rendelőbe, doki felébreszt.
Kérdi ő is:
- Mi a baj?
- Nem tudok aludni.
- Miért nem tud aludni?
- Újságkihordó vagyok, holnaptól új körzetben kell kihordanom az újságokat, annyira izgulok miatta.....
- És ebben mi mit tudunk segíteni?
- Nem tudom.
Kicsit beszélgettünk vele, ezt a metódust hívjuk "lelki maszturbálásnak..."
Na jó, mondja a doktor, adjunk neki egy kis Frontint, most beveszi, aztán mire hazaér már el is álmosodik.
Erre a "beteg":
- Ne adjanak ám nekem semmit, amitől elálmosodom! Nem aludhatok el!
- ???Miért???
- Mert egy óra múlva kelnem kell, hordom ki az újságokat.
Kész..... Mit lehet erre mondani?
Csak egyvalamit: VISZONTLÁTÁSRA!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Suvasztás, suvitisz, suvasztitisz

Aranyköpések és társaik

Beletérdeltem...