Aranyköpések és társaik


Örök igazság, mentőhívás esetére: Mindig a leghülyébbet küldik el telefonálni!

Rendszeresen visszatérő, csacska kérdezz-felelek a beteg kórházi átadásakor (egyes elemei kórházanként változhatnak):
- Mit hoztak?
- Beteget.
- Na de mivel?
- Fehér / sárga mentőautóval.
- Na jó, de mi van vele?
- Két reklámszatyor meg egy járókeret :)
Esetleg kiegészítva az alábbiakkal, "nemkívánatos" beteg esetén:
- Miért pont ide?
- Próbáltuk leadni a szeméttelepen, de nincs már nyitva. Aztán bele akartuk dobni a kórház mellett a folyóba, de túl magas a híd korlátja, nem tudtuk átemelni rajta. Nem kellett a kutyának sem, úgyhogy maradt a kórház :)

Telefonbeszélgetés a bejelentővel:
- Jó napot kívánok, szeretném kihívni az orvost.
- Miért, mi a baj?
- Nem tetszik a feleségem.
(visszanyelt, fuldokló röhögés, addig telefonkagyló félretart)
- És erre mikor jött rá, uram?
5 másodperc szünet.
- Nem úgy értettem!
- Elnézést, de a magas labdát ön adta, én csak leütöttem :)

Újabb hívás:
- Jó napot, én kérdezni szeretnék valamit. Maga az orvos?
- Nem, az orvos hívásnál van.
- Ja, akkor maga CSAK az író?
- Hölgyem, rossz számot hívott. Írók a Pilvax Kávéházban vannak, ez az orvosi ügyelet.
- Akkor maga kicsoda?
- Én vagyok az asszisztens. Maga meg CSAK egy beteg?
- Öööööööööö ........ elnézést kérek.


Szintén ügyeleti telefon:
- Jó napot! Ügyelet?
- Igen. Miben segíthetünk?
- Szeretnék rendelni egy orvost.
- Sonkával vagy gombával kéri?
:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Suvasztás, suvitisz, suvasztitisz

Beletérdeltem...